SMAKSGARANTI

Latz våt fôr har en uimotståelig smak med ømme stykker i en deilig saus eller gelé, som katten din vil elske! Vi håper at selv katten din liker Latz våt mat, men hvis du og katten din ikke ville være fornøyd med Purina Latz® produktene du kjøpte, så kontakt oss:

Send et bilde av kvitteringen fra kjøpet og forklar hvorfor du ikke er fornøyd med dette Latz-produktet, og vi vil refundere prisen på produktet. Ta også med følgende informasjon:
Produktnavn, smaksvariant, batchnummer, hvor og når produktet ble kjøpt, prisen på produktet, samt navn, adresse, telefonnummer og bankkontonummer i IBAN-format. Send denne informasjonen med kvitteringen vedlagt, i en e-post til vår kundeservice: konsumentkontakt@purina.nestle.com. Refusjonen til kontoen din vil bli gjort innen 2-3 uker fra vi mottok e-posten din.

Latz smaksgaranti kan bare brukes én gang per husholdning, for en pakke latz våt fôr. Garantien gjelder bare for pakker som inneholder (10x85g), (12x85g) og (12x85g): Latz Original, AGAIL, Sensations & Tasty Shreds.

Kampanjen gjelder frem til 15. august, 2021. Vi følger GDPR når vi håndterer personopplysninger.